Otwarto Biuro Obsługi Klienta

2015-01-02 12:03:59(ost. akt: 2015-01-02 13:36:39)

Autor zdjęcia: Piotr Ruciński

Zgodnie z zapowiedziami 2 stycznia w nidzickim Urzędzie Miejskim otwarto Biuro Obsługi Klienta. Otwarcie nowego biura ma zakończyć błąkanie się po korytarzach urzędu i pukanie od drzwi do drzwi w celu załatwienia sprawy.
Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze Urzędu Miejskiego w Nidzicy, a dokładnie w pokoju nr 1. Dzięki temu łatwy dostęp do niego będą miały również osoby niepełnosprawne.

W Biurze Obsługi Klienta pracują dwie osoby, które obsłużą kompleksowo każdego petenta. Do zadań tych osób należy m.in. przyjmowanie wszelkiej korespondencji wypływającej do urzędu, pomoc przy wypełnianiu wniosków, deklaracji, sprawdzanie kompletności składanych wniosków, informowanie o wysokości opłat, wydawanie od ręki wszelkich zaświadczeń, wypisów, informacji nie wymagających przetwarzania lub postępowania wyjaśniającego.

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. 

Swoją stronę założysz klikając na nidzica.wm.pl w ramkę " ZAŁÓŻ PROFIL ", która znajduje się w prawym, górnym rogu strony.

Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij tutaj

Komentarze (19) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Do Jerzy Sosnowski #1642801 | 78.131.*.* 22 sty 2015 14:33

    To jednak moze Pan zechce nie wypowiadać sie i ukryć :(

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz

  2. Jerzy Sosnowski #1641894 | 188.146.*.* 21 sty 2015 19:27

    ja się nie ukrywam i wypowiadam sie jawnie

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. wyplata #1634206 | 78.131.*.* 14 sty 2015 15:27

      jeżeli dowiedzieliśmy się ile zarabia Burmistrz , dyrektor Zoois , prezes Pugk to może wyjawicie za ile pracuje Vice burmistrz oraz nowo zatrudniony doradca burmistrza p. Andrzej Mateusz Kamiński.Nidziczanie proszą o odpowiedź

      Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

      1. ewolucja #1631202 | 88.199.*.* 11 sty 2015 05:51

        Nie jestem nie rozgarnięty, aby nie trafić do okienka, do którego, od lat przychodzę aby zapłacić podatek od nieruchomości. Nie potrzebny mi, kompas, żadne biuro obsługi, bo znam ,,układ Ratusza" na pamięć, więc nie zamierzam błądzić po Ratuszu ! A, z resztą rozwijające się technologie informatyczne, będą i tak pozbawiały ludzi pracy, prędzej czy później. To, jest tylko przejściowa rotacja stanowisk pracy, ,,przesuwając" osoby bliżej wejścia do Ratusza lub wyjścia z niego na zawsze. Kiedy odejdą starsze pokolenia z tego padołu, pokolenia młodych obywateli będzie w 100% żyło, za pan brat ze światem informatyki, gdzie sprawy urzędowe będą załatwiane, nie wychodząc z własnego domu czy mieszkania. Kiedy to się stanie, czas pokaże swoje. To,jest kwestia, najbliższych 10 lat !

        Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

      2. jes #1628351 | 109.241.*.* 8 sty 2015 08:34

        jedna Pani jest nie przyjemna nie wie po co chyba tam jest

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)

        Pokaż wszystkie komentarze (19)
        2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5