Biedronkowe ,,bony atrapy"

2017-12-28 07:00:00(ost. akt: 2017-12-27 13:33:10)

Autor zdjęcia: Zuzanna Leszczyńska

SYGNAŁ CZYTELNIKA\\\ Do naszej redakcji zgłosiła się niezadowolona mieszkanka Nidzicy. Wybrała się na zakupy do Biedronki, tylko dlatego, że miała do zrealizowania bon rabatowy. Jak się okazało, system bonu odczytać nie mógł.
— W Biedronce przy ul. Mickiewicza przy płatności za zakupy, sprzedawcy w kasie wydawali klientom bony rabatowe. Niestety, były to ,,bony atrapy". Nie można było ich zrealizować, gdyż według kierowniczki i personelu sklepu ,,system ich nie odczytuje". Jaki wobec tego jest cel ich drukowania? — pytała kobieta.

Mieszkanka złożyła reklamację w Biurze Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. Odpowiedź brzmiała podobnie: ,,brak zakupu towaru w cenie promocyjnej jest wynikiem niezamierzonego błędu systemu informatycznego. Przepraszamy za zaistniałą sytuację".

— A co to obchodzi klienta? Rzetelność sieci Biedronka nakazywałaby przesunięcie terminu realizacji do czasu usunięcia błędu systemu. No chyba, że zamiarem ,,kuponów atrap" jest ponowne przyciągnięcie klientów — mówiła zdenerwowana czytelniczka.

Uwagi mieszkanki przekazałyśmy Jeronimo Martins Polska S.A.

— Z uwagą weryfikujemy komentarze dotyczące funkcjonowania sklepów sieci Biedronka. Sprawdziliśmy także opisaną przez Panią sytuację. Z naszych ustaleń wynika, że klientka, o której mowa, złożyła reklamację w opisanej sprawie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta i otrzymała od niego odpowiedź.

Na podstawie przesłanych załączników i wewnętrznych konsultacji została stwierdzona usterka systemu. Przekazaliśmy ten sygnał do odpowiedniego działu tak, aby wyeliminować możliwość podobnych zdarzeń w przyszłości. Skontaktowaliśmy się również z dostawcą organizującym konkurs, który potwierdził, że nie otrzymał innych zgłoszeń dotyczących promocji — mówią pracownicy Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A.

Pracownicy podkreślają, że w tej sytuacji, jeśli klientka jest zainteresowana dalszym wyjaśnianiem tematu, proszą, aby ponownie zwróciła się do BOK-u przesyłając paragon na zakupy, z którymi chciała zrealizować przyznany bon. — Na jego podstawie będziemy mogli ocenić, czy zostały spełnione warunki promocji.

Biuro Obsługi Klienta, czynne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, którego dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, pozostaje jednostką dedykowaną do zgłaszania uwag oraz wątpliwości i w miarę uzyskanych od klientów informacji, podejmuje starania, by jak najpełniej odpowiadać na ich zapytania — dodają pracownicy.

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna



Komentarze (14) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Maka #2600225 | 5.173.*.* 12 paź 2018 11:49

    Klocila sie i szarpala nerwy o 4 zlote znizki na dowolny produkt? Serio?

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. Igor #2408623 | 85.128.*.* 2 sty 2018 21:49

    bardziej od Biedry oszukują w Kauflandzie a Ostróda chyba w tym przoduje cena niższa na półce a przy kasie bez obniżki a do tego mega kolejki w piątki 2 kasy otwarte kolejki przez cały sklep istna tragedia do 30 minut stania

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Czyli jest tak: #2407480 | 178.36.*.* 31 gru 2017 17:07

      Mamy cię gdzieś, nasz u nas kupować, kupować i jeszcze raz kupować. I dziwi nas, że dopiero teraz widzisz, że my mamy ciebie, klienta, tam, gdzie ty też na pewno masz kilka osób, a słońce tam nie dochodzi

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

    2. Też klient #2406291 | 91.233.*.* 29 gru 2017 17:52

      Ja również otrzymałem taki bon i bez problemu go zrealizowałem.Ważne że trzeba było wziąść inne produkty oprócz papierosów na kwotę 4,01zł.Było to zresztą opisane na owym bonie.Być może pani zobiła właśnie ten błąd i niepotrzebnie nakręca sprawę.

      Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz

    3. Mama #2406260 | 178.36.*.* 29 gru 2017 17:02

      Uważajcie na zakupy w biedrze. Bardzo często oszukuja, nie zaliczają promocji, obniżek cen, bonów itp. A wszystko zwalają na komputery.

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      Pokaż wszystkie komentarze (14)
      2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5