Sobota, 26 września 2020. Imieniny Cypriana, Justyny, Łucji

Tydzień Naukowca w Przedszkolu Nr 4

2018-10-30 07:00:00 (ost. akt: 2018-10-29 12:35:05)

Autor zdjęcia: Przedszkole Nr 4 w Nidzicy

Przedszkole Nr 4 w Nidzicy KRAINA ODKRYWCÓW zamieniło się w miejsce eksperymentów i doświadczeń

W dniach od 22.10 -26.10 w Przedszkolu nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW w Nidzicy zorganizowany został Tydzień Naukowca.

W poniedziałek odbyły się warsztaty czekoladowe, na których dzieci samodzielne tworzyły słodkości. Sprawiło im to wielką frajdę. Podczas zajęć dzieciaki dowiedziały się także jak i z czego powstaje czekolada i jakie tajemnice skrywa.

We wtorek gościliśmy uczniów z Zespołu Szkół nr 1 pod kierunkiem Elżbiety Ciszek i Doroty Taratyckiej, które we wszystkich grupach wiekowych przeprowadziły wiele doświadczeń dostarczając ogrom radości i pożytecznych wiadomości.

W środę dzięki uprzejmości Ani Suwińskiej wybraliśmy się do Zespołu Szkół Ogólnokształcących. Nauczyciele i licealiści przyjęli nas z ogromną radością.

Zorganizowali dla nas pokaz doświadczeń z dziedziny chemii, fizyki, biologii ale również czekała nas fascynująca przygoda z historią i językiem angielskim.

Czwartek był dniem, w którym rodzice z wielkim zaangażowaniem przeprowadzili doświadczenia, zabawy badawcze, wyjaśniali dzieciom różne zaistniałe zjawiska. W piątek nauczycielki w każdej z grup prowadziły równie ciekawe i interesujące doświadczenia i zabawy prezentując dzieciom szereg eksperymentów z różnych dziedzin.

Nina Ziółkowska