Uczniowie Szkoły Podstawowej z Napiwody w Instytucie Jana Pawła II w Warszawie.
2018-10-30 19:00:00(ost. akt: 2018-10-30 18:12:09)
Delegacja uczniów ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Napiwodzie udała się do Instytutu Papieża Jana Pawła II przy Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie.
Pierwszym punktem programu było zwiedzenie Świątyni Opatrzności Bożej, Panteonu Wielkich Polaków oraz wystaw okolicznościowych o Janie Pawle II.
Następnie uczniowie udali się do Instytutu Jana Pawła II, aby uczestniczyć w warsztatach przygotowanych przez panią dr Anetę Buczyńską. Na nich dzieci, z ogromnym zainteresowaniem, obejrzały film „Nieznane życie Jana Pawła II”, w którym bohaterowie przywoływali fascynujące wspomnienia związane z życiem Ojca Świętego.
Kolejnym elementem spotkania był test z wiedzy o Janie Pawle II. Uczniowie, którym udało się zdobyć największą liczbę punktów, otrzymali nagrody. Wszystkim towarzyszyły duże emocje.
Warsztaty zakończyły się ożywioną dyskusją i słodkim poczęstunkiem.
Tym miłym wydarzeniem chcieliśmy uczcić 40 rocznicę wyboru Ojca Świętego Jana Pawła II – Patrona naszej szkoły - na Stolicę Piotrową.
szkoła
Tym miłym wydarzeniem chcieliśmy uczcić 40 rocznicę wyboru Ojca Świętego Jana Pawła II – Patrona naszej szkoły - na Stolicę Piotrową.
szkoła
Czytaj e-wydanie ">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: napiwoda
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez