Po co jest rejestracja telefoniczna?

2019-02-20 19:00:00(ost. akt: 2019-02-20 14:08:27)
SYGNAŁ CZYTELNIKA\\\ Nasi Czytelnicy skarżą się, że nie mogą się telefonicznie zarejestrować do lekarza z "Medyka", ponieważ nikt nie odbiera telefonu.
Pytają po co jest rejestracja telefoniczna, skoro od rana telefony nie są odbierane.

Na zapytanie naszej redakcji i prośbę o wyjaśnienie takiego stanu rzeczy otrzymaliśmy następującą odpowiedź:

"W odpowiedzi na e-mail z dnia 06.02.2019 stwierdzam, iż z przesłanej informacji wynika, że Wasi czytelnicy należą do tych z ,, grupy skarżących’’. Wielu naszych pacjentów jest zadowolonych z naszych usług i nie ma kłopotu z dodzwonieniem się do rejestracji MEDYK-a, Ci nie piszą i nie dzwonią do Redakcji Gazety Nidzickiej, pewnie też jej nie czytają. Ja osobiście wiem, że takich trudności nie mam. ,,Słowo przeciw słowu,,. Wiele razy dzwonię do Naszej placówki i telefon jest odbierany po kilku sygnałach lub przy następnej próbie. Proponuję aby Ci niezadowoleni pacjenci osobiście zgłaszali do nas skargi. Urszula Domagała".

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna



Komentarze (36) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Mama 3d #2685173 | 37.248.*.* 20 lut 2019 21:02

    A ja myślę że jakby przyjechała telewizja udokumentowała kolejki i panie odbierając telefon i zebrała opinie wśród pacjentów to może by Pani doktor zmieniła swoją odpowiedź na zarzuty, które nie są wyssane z palca. Może chociaż trochę by się zawstydziła pisząc takie bzdury. Brak zarządzania przychodnia . Problemy trzeba rozwiązywać a nie udawać że ich nie ma. Pozdrawiam

    Ocena komentarza: warty uwagi (23) odpowiedz na ten komentarz

  2. Pacjent #2685154 | 188.147.*.* 20 lut 2019 20:15

    Prawda jest taka, ze ludzie nawet w mróz stoją pod ośrodkiem już przed 6 rano. Co mają zrobić ludzie chorzy i samotni lub z chorymi dziećmi * ?Kto ma za nich stać w kolejce? A może medyk ma procent od zarobku tzw staczy bo i tacy się pojawili. ..zapłacisz to się dostaniesz di lekarza..to dopiero zasługuje na telewizję...dodzwonienie się graniczy z cudem. Jak się wreszcie po 20 min sodzwonisz to i tak się nie zarejestrujesz....bo były tylko 2 numerki do telefonicznej rejestracji i już nie ma...nie piszcie do gazety bo widzicie jaka arogancja ...piszcie do Olsztyna do NFZ. ..może jak im kurek z pieniędzmi za nas!!!! przykreca to coś zechcą zrobić

    Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. -Ona #2685133 | 83.6.*.* 20 lut 2019 19:40

      Nie każdy ma możliwość rejestracji przy okienku- po to jest rejestracja telefoniczna....podobno...Bo po 277 razach wybierania numeru jednego poranka odechciało się wszystkiego!! 277 razy i nikt nie odebrał. NIDZICA PIĘKNA NASZA!!!!

      Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz

    2. mama #2685111 | 88.199.*.* 20 lut 2019 19:25

      nieraz samotna mama mająca chore dzieciaki w domu nie ma innej możliwości jak tylko skorzystać z rejestracji telefonicznej, która faktycznie szwankuje... i nie należy do tych skarżących po prostu nie ma innej opcji wyboru. powinno się coś zmienić w tym kierunku

      Ocena komentarza: warty uwagi (15) odpowiedz na ten komentarz

    3. NNI #2685342 | 145.237.*.* 21 lut 2019 08:41

      Organizacja rejestracji jest dramatyczna. Pani doktor zamiast arogancko odpowiadać może by się zastanowiła jak to zmienić. Skoro ludzie w ten sposób się skarżą to są już mocno zdesperowani...w ten sposób udają że problemu nie ma A PROBLEM JEST!

      Ocena komentarza: warty uwagi (14) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      Pokaż wszystkie komentarze (36)
      2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5