Dwa bilety miesięczne

2019-06-21 07:00:00(ost. akt: 2019-06-20 13:53:42)

Autor zdjęcia: PKP PLK

NASZA ITERWENCJA\\\ - Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć jak kupić bilet PKP z Nidzicy do Olsztyna i z powrotem? Jak dojechać po 16 z Olsztyna do Nidzicy?
Takie właśnie zapytanie dostalismy od naszego Czytelnika, który pracuje w Osztynie. Pracę kończy o godz. 16:00. Pasowałoby mu połączenie komunikacją zastępczą.

- Czy ja muszę kupować aż dwa bilety miesięczne. To jest po prostu chore - mówi mężczyzna. Dodaje, że tak naprawdę nie wiadomo nawet gdzie można kupić bilet miesięczny na pociąg.
O wyjaśnienie zwróciliśmy się do przewoźnika.

- Na trasie z Nidzicy do Olsztyna i z powrotem usługi przewozów pasażerskich świadczą dwaj przewoźnicy kolejowi. Jednym z nich są Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO. Trwający remont linii kolejowej z Olsztyna do Działdowa i zamknięcie podcinka pomiędzy Olsztynkiem, a Działdowem spowodował konieczność wprowadzenia autobusowej komunikacji zastępczej. Jest to utrudnienie dla podróżnych, które czasem powoduje nieczytelność sytuacji - wyjaśnia rzecznik prasowy"Przewozy Regionalne" sp. z o.o.Oddział Warmińsko-Mazurski z siedzibą w Olsztynie Anna Nowak.

I dodaje: - Podróż w godzinach, o których pisze Czytelnik, rzeczywiście wymaga zakupu biletów u dwóch przewoźników. Z rozkładu jazdy wynika, że podróż z Nidzicy do Olsztyna w godzinach porannych odbywa się komunikacją zastępczą i pociągiem POLREGIO, natomiast w drogę powrotną wyrusza komunikacją zastępczą Intercity.

Podróżny może dokonać zakupu biletu miesięcznego POLREGIO tylko w jedną stronę, płacąc tym samym połowę ceny. Dodatkowo, aby zrekompensować trudności spowodowane przesiadką z pociągu do autobusowej komunikacji zastępczej wprowadziliśmy promocyjną cenę biletów okresowych.

- Bilet najwygodniej jest zakupić przez stronę internetową bilety.polregio.pl lub przez darmową aplikację mobilną POLREGIO. System sprzedaży biletów jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak i odwrotnie – gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży.
Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu).

Platforma internetowa POLREGIO oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana została tzw. metoda „oneclick”, podobna do płatności BLIK - wyjaśnia rzecznik prasowy Anna Nowak.


Komentarze (4) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Pasażer #2750757 | 37.47.*.* 22 cze 2019 06:22

    Pani rzecznik niech przestanie kłamać że wprowadzili promocyjną cenę biletów misięcznych. Ja od trzech czy czterech lat kupuję bilet w tej niby promocyjnej cenie. Promocje to mają osoby dojeżdzające z Olsztynka którzy mają 50% zniżki na mięsieczne a jednorazowe po 3 zł. Jaka tu sprawiedliwość?

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz

  2. s #2750695 | 194.153.*.* 21 cze 2019 21:52

    W nowo wybudowanym dworcu toaleta płatna 5zł ???? ludzie !!

    odpowiedz na ten komentarz

  3. Misza #2750359 | 213.73.*.* 21 cze 2019 08:25

    2019 rok - ludzie odkrywają, że na kolei jest więcej niż jeden przewoźnik.

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz

  4. W. Eredyk #2750337 | 85.202.*.* 21 cze 2019 07:47

    Wincyj spółek na kolei.

    odpowiedz na ten komentarz

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5