Otwarto Biuro Obsługi Klienta

2015-01-02 12:03:59(ost. akt: 2015-01-02 13:36:39)

Autor zdjęcia: Piotr Ruciński

Zgodnie z zapowiedziami 2 stycznia w nidzickim Urzędzie Miejskim otwarto Biuro Obsługi Klienta. Otwarcie nowego biura ma zakończyć błąkanie się po korytarzach urzędu i pukanie od drzwi do drzwi w celu załatwienia sprawy.
Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze Urzędu Miejskiego w Nidzicy, a dokładnie w pokoju nr 1. Dzięki temu łatwy dostęp do niego będą miały również osoby niepełnosprawne.

W Biurze Obsługi Klienta pracują dwie osoby, które obsłużą kompleksowo każdego petenta. Do zadań tych osób należy m.in. przyjmowanie wszelkiej korespondencji wypływającej do urzędu, pomoc przy wypełnianiu wniosków, deklaracji, sprawdzanie kompletności składanych wniosków, informowanie o wysokości opłat, wydawanie od ręki wszelkich zaświadczeń, wypisów, informacji nie wymagających przetwarzania lub postępowania wyjaśniającego.

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. 

Swoją stronę założysz klikając na nidzica.wm.pl w ramkę " ZAŁÓŻ PROFIL ", która znajduje się w prawym, górnym rogu strony.

Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij tutaj

Komentarze (19) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Mack #1626819 | 95.40.*.* 6 sty 2015 15:32

    Kiedy będzie konkurs na nowego prezesa PUG ??

    Ocena komentarza: warty uwagi (17) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)

    1. JOL #1624834 | 88.199.*.* 4 sty 2015 16:19

      MAŁYMI KROKAMI ROBI PORZĄDEK , BARDZO CWANIE I KONSEKWENTNIE REALIZUJE SWÓJ PLAN . INTELIGENTNY STRATEG. ALE CZY WYSTARCZY SIŁ ? PIENIACZE CHCĄ REWOLUCJI JUŻ ,NATYCHMIAST A BURMISTRZA NIESTETY OGRANICZA PRAWO I "NADLUDZKA" KARTA NAUCZYCIELA !!!

      Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. Ubaw #1623815 | 178.235.*.* 3 sty 2015 13:56

        Dawno sie tak nie ubawiłem: "wydawanie od ręki wszelkich zaświadczeń, wypisów, informacji nie wymagających przetwarzania lub postępowania wyjaśniającego." i "kompleksowo obsłużą":) to w takim razie resztę trzeba zwolnić, po co mają tylko bąki zbijac i kawę pić. czemu w starostwie jeszcze nie wpadli na ten innowacyjny pomysł?:) U nich widocznie wciąż interesanci będą błądzić jak pijane dzieci we mgle i obijać się o siebie:)

        Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (5)

        1. ewolucja #1631202 | 88.199.*.* 11 sty 2015 05:51

          Nie jestem nie rozgarnięty, aby nie trafić do okienka, do którego, od lat przychodzę aby zapłacić podatek od nieruchomości. Nie potrzebny mi, kompas, żadne biuro obsługi, bo znam ,,układ Ratusza" na pamięć, więc nie zamierzam błądzić po Ratuszu ! A, z resztą rozwijające się technologie informatyczne, będą i tak pozbawiały ludzi pracy, prędzej czy później. To, jest tylko przejściowa rotacja stanowisk pracy, ,,przesuwając" osoby bliżej wejścia do Ratusza lub wyjścia z niego na zawsze. Kiedy odejdą starsze pokolenia z tego padołu, pokolenia młodych obywateli będzie w 100% żyło, za pan brat ze światem informatyki, gdzie sprawy urzędowe będą załatwiane, nie wychodząc z własnego domu czy mieszkania. Kiedy to się stanie, czas pokaże swoje. To,jest kwestia, najbliższych 10 lat !

          Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

        2. zdziwiony #1624311 | 88.199.*.* 3 sty 2015 23:03

          A co w tym dziwnego? Każdy by tak zrobił na jego miejscu. A skoro tej pani pracy nie pozbawił, tylko przeniósł ją na inne stanowisko to tylko dobrze o Burmistrzu świadczy.

          Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz

        Pokaż wszystkie komentarze (19)
        2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5