Otwarto Biuro Obsługi Klienta

2015-01-02 12:03:59(ost. akt: 2015-01-02 13:36:39)

Autor zdjęcia: Piotr Ruciński

Zgodnie z zapowiedziami 2 stycznia w nidzickim Urzędzie Miejskim otwarto Biuro Obsługi Klienta. Otwarcie nowego biura ma zakończyć błąkanie się po korytarzach urzędu i pukanie od drzwi do drzwi w celu załatwienia sprawy.
Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze Urzędu Miejskiego w Nidzicy, a dokładnie w pokoju nr 1. Dzięki temu łatwy dostęp do niego będą miały również osoby niepełnosprawne.

W Biurze Obsługi Klienta pracują dwie osoby, które obsłużą kompleksowo każdego petenta. Do zadań tych osób należy m.in. przyjmowanie wszelkiej korespondencji wypływającej do urzędu, pomoc przy wypełnianiu wniosków, deklaracji, sprawdzanie kompletności składanych wniosków, informowanie o wysokości opłat, wydawanie od ręki wszelkich zaświadczeń, wypisów, informacji nie wymagających przetwarzania lub postępowania wyjaśniającego.

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. 

Swoją stronę założysz klikając na nidzica.wm.pl w ramkę " ZAŁÓŻ PROFIL ", która znajduje się w prawym, górnym rogu strony.

Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij tutaj

Komentarze (19) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. Mieszkaniec #1622756 | 88.199.*.* 2 sty 2015 12:38

    A czy te 2 osoby czasem nie powiększyły stanu zatrudnienia w urzędzie i nie zwiększają kosztów działania urzędu to mnie jako zatroskanego stanem finansów obywatela miasta interesuje ???

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    1. Am #1622803 | 88.156.*.* 2 sty 2015 13:06

      W biurze pracują Panie, które są zatrudniowe w Urzędzie od dawna. Kompetentne, rzetelne i konkretne

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz

    2. mk #1622898 | 109.243.*.* 2 sty 2015 14:22

      No jakby zatrudnione były nowe osoby to faktycznie, byłaby lipa. Burmistrz zapowiadał ciecie kosztów. To by było nie fair wobec wyborców, tam już chyba wystarczająco dużo osób pracuje

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

    3. Sekretarka #1622914 | 109.241.*.* 2 sty 2015 14:35

      Kto więc i za ile z jakim przygotowaniem w sekretariacie

      Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. bip #1622934 | 88.156.*.* 2 sty 2015 14:48

        wystarczy wejść na BIP i poczytać zarządzenia Burmistrza, tam jest wszystko napisane

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz

      Pokaż wszystkie komentarze (19)
      2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5