Biedronkowe ,,bony atrapy"

2017-12-28 07:00:00(ost. akt: 2017-12-27 13:33:10)

Autor zdjęcia: Zuzanna Leszczyńska

SYGNAŁ CZYTELNIKA\\\ Do naszej redakcji zgłosiła się niezadowolona mieszkanka Nidzicy. Wybrała się na zakupy do Biedronki, tylko dlatego, że miała do zrealizowania bon rabatowy. Jak się okazało, system bonu odczytać nie mógł.
— W Biedronce przy ul. Mickiewicza przy płatności za zakupy, sprzedawcy w kasie wydawali klientom bony rabatowe. Niestety, były to ,,bony atrapy". Nie można było ich zrealizować, gdyż według kierowniczki i personelu sklepu ,,system ich nie odczytuje". Jaki wobec tego jest cel ich drukowania? — pytała kobieta.

Mieszkanka złożyła reklamację w Biurze Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. Odpowiedź brzmiała podobnie: ,,brak zakupu towaru w cenie promocyjnej jest wynikiem niezamierzonego błędu systemu informatycznego. Przepraszamy za zaistniałą sytuację".

— A co to obchodzi klienta? Rzetelność sieci Biedronka nakazywałaby przesunięcie terminu realizacji do czasu usunięcia błędu systemu. No chyba, że zamiarem ,,kuponów atrap" jest ponowne przyciągnięcie klientów — mówiła zdenerwowana czytelniczka.

Uwagi mieszkanki przekazałyśmy Jeronimo Martins Polska S.A.

— Z uwagą weryfikujemy komentarze dotyczące funkcjonowania sklepów sieci Biedronka. Sprawdziliśmy także opisaną przez Panią sytuację. Z naszych ustaleń wynika, że klientka, o której mowa, złożyła reklamację w opisanej sprawie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta i otrzymała od niego odpowiedź.

Na podstawie przesłanych załączników i wewnętrznych konsultacji została stwierdzona usterka systemu. Przekazaliśmy ten sygnał do odpowiedniego działu tak, aby wyeliminować możliwość podobnych zdarzeń w przyszłości. Skontaktowaliśmy się również z dostawcą organizującym konkurs, który potwierdził, że nie otrzymał innych zgłoszeń dotyczących promocji — mówią pracownicy Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A.

Pracownicy podkreślają, że w tej sytuacji, jeśli klientka jest zainteresowana dalszym wyjaśnianiem tematu, proszą, aby ponownie zwróciła się do BOK-u przesyłając paragon na zakupy, z którymi chciała zrealizować przyznany bon. — Na jego podstawie będziemy mogli ocenić, czy zostały spełnione warunki promocji.

Biuro Obsługi Klienta, czynne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, którego dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, pozostaje jednostką dedykowaną do zgłaszania uwag oraz wątpliwości i w miarę uzyskanych od klientów informacji, podejmuje starania, by jak najpełniej odpowiadać na ich zapytania — dodają pracownicy.

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna



Komentarze (14) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. ml0dy23 #2405315 | 31.0.*.* 28 gru 2017 09:41

    Poszła narobic awantury o 4zł... Przykro mi, że bonu nie dało się zrealizowac i poniekąd Pani została oszukana ale iśc z tym do gazety i żalic się... Mnie osobiście by się nie chciało, było by mi wstyd. Pieniądz jedna zmienia człowieka ;) Szczęśliwego nowego roku

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (8)

    1. Günther #2405319 | 88.199.*.* 28 gru 2017 09:51

      "Otrzymaj rabat 4 zł przy zakupach dowolnych dwóch paczek papierosów (...) i zakupach dowolnych produktów (...) z wyłączeniem papierosów, alkoholi (...)" To chyba nie mogło zadziałać :-D

      Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz

    2. ona #2405329 | 88.199.*.* 28 gru 2017 10:05

      takich oszukanych jak ta pani jest wiecej więc nie widze w tym nic smiesznego że kobieta nagłośniła temat bo to wstyd nie dla niej tylko dla sieci takich sklepów jak ,,biedronka,,ze golą ludzi ile wlezie czy to jest uczciwe z ich strony? rąbac ludzi bo jest okazja? 4 zł fakt niewielki pieniądz ale nie ona jedna została tak przekręcona suma sumarum kasy takie sklepy nałapią na przekrentach takie sa niestety realia...ukłony dla pani za odwage która odważyła sie głośno o tym mówic

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. Heh #2405330 | 83.9.*.* 28 gru 2017 10:09

        Straszne rzeczy :)

        Ocena komentarza: warty uwagi (7) odpowiedz na ten komentarz

      2. konsument #2405338 | 31.1.*.* 28 gru 2017 10:26

        Skoro tak dobrze idzie to może ktoś zainteresuje się promocją EB.... Gdzie w Nidzicy możbna wymienić kapsle?? - chyba nigdzie....

        Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        Pokaż wszystkie komentarze (14)
        2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5